-- Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
  1. Reclamatie Berbecu

Mentioned
    6 Post(s)
    Achievements Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Sustine Comunitatea WarGods!
    Fii unul de-al nostru! Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar
    Click aici pentru a face o Donatie

Reclamatie Berbecu

Nick-ul tau: *Jessi*
    Varsta: 18 ani
    Nick-ul admin-ului/player-ului: Berbecu
    IP: 109.96.27.21
    Ora si Data / harta: 20:10 - 20:20 (In spain) 21:10 - 21:20 (In romain) 28/03/2019 (bhopz_v2)
    Motiv:

This player is using Nvidia
    ----
    Acest jucător folosește Nvidia

Dovezi:

You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

(CFG of NVIDIA)

Here I inform the user that this game is not allowed (To Berbecu)

--------

Aici informez utilizatorul că acest joc nu este permis

You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!

Mentiuni:

I also want to report this behavior by this slot and this administrator.

Name: rogVAIV (SLOT)
    IP: 46.214.248.16

Name: DgL^ | XapiX (Premium)
    IP: 92.81.67.96

-----------

De asemenea, doresc să raportez acest comportament acestui slot și acestui administrator.

Nume: rogVAIV (SLOT)
    IP: 46.214.248.16

Nume: DgL^ | XapiX (Premium)
    IP: 92.81.67.96

Dovezi:

Here the administrator, after telling him to do a WCD, by refusing, leaves him in the viewer without doing anything else

----------

Aici administratorul, după ce i-a spus să facă un WCD, refuzând, îl lasă în spectator fără să facă altceva

Here the administrator lets him play as if nothing had happened

-----------

Aici administratorul îi permite să se joace ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic

Here I inform the user that in order to play on this server, he can download the game from the forum link.

Then, the slot comes into play insulting me.

------------

Aici informez utilizatorul că, pentru a juca pe acest server, poți descărca jocul de pe link-ul forumului.

Apoi, slotul intră în joc insultându-mă.

On top of that, saying to ban me, as if I was breaking some rule

-------------

În afară de asta, spunând să mă interzic ami, ca și cum aș fi rupt o regulă

Mooore insults.. of part of Slot

------------

mai multe insulte de la Slot

Here I explain the reason why I know that has that game

------------

Aici explic acest motiv pentru care știu că are acel joc

insults from the user

------------

insulte de la utilizator

And that's it, I want to report the behavior of the administrator for not knowing how to act in that situation, in addition to allowing a user to insult another user.

And to the slot, for intervening in those ways, insulting without any reason.

The server has a series of rules that must be met, and nobody is the exception.

Even more having gone through that stage, from when I played with Nvidia

-----------

Și asta este, vreau să raportez comportamentul administratorului pentru că nu știe cum să acționeze în acea situație, pe lângă faptul că permite unui utilizator să insulte un alt utilizator.

Și la slot, pentru a interveni în acele moduri, insultând fără niciun motiv.

Serverul are o serie de reguli care trebuie îndeplinite și nimeni nu este excepția.

Chiar mai mult, am trecut prin acea etapă, de când am jucat cu Nvidia
    Last edited by *Jessi*; 28-03-2019 at 10:03 PM.
    Like dizdani a dat Like acetui post

2. Reclamatie Berbecu

Moderator:
    League Of Legends
    Last username
    Faggot123 ADM3 |# >>Blade<< |# |B|L|A|D|E|
    Mentioned
    19 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

for removing the slot,we don't need staff that insults each other,
    and about XapiX,he should've cut that player,a warning is enough.
    Ay Pierre , you wanna come out here?
    Like *Jessi* a dat Like acetui post

3. Reclamatie Berbecu

Last username
    k1dda wLady | k1dda
    Mentioned
    29 Post(s)
    Achievements Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

XapiX mi-a dat mesaj pe mess, in legatura cu playerul acela, si de aceea a intarziat sa ii dea ban.
    Si fiind un admin mai incepator, e usor firesc sa nu stie sa reactioneze pe moment, va invata cu timpul. Cred ca, cu totii am fost asa.
    Cat despre rogVAIV, nu vad sa te fi insultat in mod direct , te-ai simtit tu jignit defapt.
    𝓨𝓸𝓾 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓷𝓮𝓮𝓭

𝓐 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓽𝓸

𝓗𝓮𝓵𝓹 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮

4. Reclamatie Berbecu

Blog Entries
    Mentioned
    57 Post(s)
    Achievements Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1
    remove berbecu
    + xapix sa faca scoala wargods, din cate am vazut nici nu stie sa puna playerii la wcd
    Thanks *Jessi* a dat Thanks acetui post

5. Reclamatie Berbecu

Last username
    k1dda wLady | k1dda
    Mentioned
    29 Post(s)
    Achievements Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Quote Originally Posted by Blue01 You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    remove berbecu
    + xapix sa faca scoala wargods, din cate am vazut nici nu stie sa puna playerii la wcd
    Remove berbecu? Te-ai uitat putin macar pe reclamatie? Nu are el slot..
    Asta i-as recomanda si eu lui XapiX
    𝓨𝓸𝓾 𝓭𝓸𝓷'𝓽 𝓷𝓮𝓮𝓭

𝓐 𝓻𝓮𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓽𝓸

𝓗𝓮𝓵𝓹 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓸𝓷𝓮

6. Reclamatie Berbecu

Membru - Silver Elite Master XapiX's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Quote Originally Posted by k1dda You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    XapiX mi-a dat mesaj pe mess, in legatura cu playerul acela, si de aceea a intarziat sa ii dea ban.
    Si fiind un admin mai incepator, e usor firesc sa nu stie sa reactioneze pe moment, va invata cu timpul. Cred ca, cu totii am fost asa.
    Cat despre rogVAIV, nu vad sa te fi insultat in mod direct , te-ai simtit tu jignit defapt.
    Asa e. I-am dat mesaj ei pentru ca nu stiam exact ce sa fac cu acel player. Pentru ca pretindea că are nvidia si am constatat că avea si steam id lan. Si nu stiam daca să-l banez pentru nvidia sau pentru no wcd. De aceea am întârziat putin cu banul.

Quote Originally Posted by k1dda You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    Remove berbecu? Te-ai uitat putin macar pe reclamatie? Nu are el slot..
    Asta i-as recomanda si eu lui XapiX
    Cat despre școală, o sa incerc sa o fac cat mai repede. Promit!

--------------- Added after 3 minutes ---------------

Quote Originally Posted by Blue01 You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account!
    remove berbecu
    Cu școala nu comentez nimic. O voi face. Dar vreau dovezi precum ca nu stiu sa fac wcd.
    Last edited by XapiX; 28-03-2019 at 10:38 PM.
    Like Blue01, *Jessi*, k1dda a dat Like acetui post

7. Reclamatie Berbecu

Mentioned
    6 Post(s)
    Achievements Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

I do not have anything against you, I like you, but it bothers me when even having evidence, you do not do anything, I no longer only refer to you, too to other administrators.

Since I have been playing for many years and if I say something, I do not say it without knowledge

But the slot, should moderate, because it was disrespectful, sending me to shut up and saying fu** you.

-----------

Nu am nimic împotriva ta, îmi place sa joc cu tine, dar mă deranjează când chiar aveti dovezi, nu faceti nimic, nu ma refer doar la tine, si la ceilalți administrator

De când am jucat de mai mulți ani și dacă spun ceva, nu spun asta fără cunoștință

Dar slotul ar trebui să fie moderat, pentru că a fost lipsit de respect, trimițându-mă să tai și ma trimite la drac* cu "Fu** you"
    Last edited by *Jessi*; 28-03-2019 at 10:53 PM.

8. Reclamatie Berbecu

Mentioned
    8 Post(s)
    Achievements Total Posts 2 Total Posts 1 Days Since Last Visited 1 Days Registered 2 Days Registered 1 Threads 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Nu prea inteleg nimic asa ca nu ma voi pronunta. @You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! You can write in english without translation, the majority of admins know english.(Or if you still want to translate it, put the whole translated reclamation under the original to be more easier to read).Anyway good job.
    Nu încerca să-mi explici nebunia, c-o să pari tu ăla nebun.

9. Reclamatie Berbecu

Blog Entries
    Mentioned
    57 Post(s)
    Achievements Mentions Received 2 Mentions Received 1 Mentions Given 1 Visitor Messages Received 1 Visitor Messages Given 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1
    Scz, is eu prost mi-am dat seama ca nu e slot ala

Nu iti dau dovezi ca eu nu am chef sa stau sa vanez
    adminii cu dovezi, poti si tu sa recunosti ca i-ai cerut la unu wcd si nu v-ati descurcat si cand eu ti-am explicat te-ai bagat cu gura mare ''de ce te bagii? Ca eu i-am cerut wcd nu tu'' stiu ca ai zis ceva de genu, ma rog vreau sa iti spun ca tu tocmai i-ai cerut wcd unui copil care aproape ca nici nu stie sa scrie, cel mai probabil te-ai frustrat si cum ai vazut ca e un copil si ai un motiv sa ii dai ban iar eu cand ti am zis in u@ sa nu mai ceri wcd la copii care au trecut portile gradinitei sau sa ceri wcd cand iti iei cap/ zice unu in u@ ca are cod, eu ti-am explicat pe server sa te pui spec inainte sa ceri un wcd dar nah oricum reclamatia asta nu are legatura cu chestia asta

Apropo @You have to register to be able to see this link. Register HERE! If you are already a member please log in! If you still you are not able to see the link you need to activate your account or an administrator need to activate your account! data viitoare cand le mai ti apararea la astia incearca sa nu te dai asa tare de gol, inteleg ca fiecare suntem colegi si prieteni dar prietenia e prietenie la greseli trebuie sa ni le asumam (ps scuze ca ma pronunt gresit gramatical)
    Last edited by Blue01; 28-03-2019 at 11:51 PM.

10. Reclamatie Berbecu

Manager Server:
    Dr.WarGods.ro
    Helper Gay
    Mentioned
    33 Post(s)
    Achievements Mentions Received 1 Mentions Given 1 Total Posts 3 Total Posts 2 Total Posts 1 Days Registered 3 Days Registered 2 Days Registered 1
    Doneaza
    Doneaza in Cont Bancar

Berbecu si-a luat deja ban, asa ca nu stiu despre ce vorbeste jessi, iar in legatura cu comportamentul meu mi s-a parut complet normal deoarece Jessi vorbea in continuu in chat si ii spunea in continuu lui Xapix ce sa faca. Parerea mea e ca Jessi trebuia sa taca si sa-l lase pe Xapix sa-si faca treaba. Totodata Jessi la amenintat pe Xapix ca daca nu ii da ban imediat la Berbecu ii v-a face reclamatie. Nu am nici un fel de dovada, pur si simplu Jessi nu trebuia sa se implice si ma deranja autoritatea sa . La fel cum eu l-am lasat pe Xapix sa-si faca treaba asa trebuia si Jessi sa-si tina gura si sa nu faca pe desteptul. Si ca sa se faca inteles, tot ce i-am spus lui Jessi este '' Jessi st.fu XD '' si atat. Asa ca ce spune Jessi in legatura ca l-am insultat cu expresia ''f*ck you'' este o minciuna. Si in momentul cand vorbeam despre faptul sa-i dam ban lui Jessi, daca nu se intelege din poza ziceam la misto doar pentru ca eram frustrat de faptul ca slotul ii spune unui admin ce sa faca. Iar in reclamatia lui Jessi se pot intalni mai multe minciuni printre care :
    In poza pe care a trimis-o spunand ca l-am insultat tot ce se poate vedea este lucrul pe care l-am si recunoscut, adica i-am spus sa taca intr-un mod cat mai nepoliticos pentru ca chatul era umplut de cat de multe stie el despre nvidia si despre cum el se pricepe si ca playerul respectiv trebuie banat. Omul trebuia sa se calmeze in momentul in care Xapix a spus ca merge sa intrebe alt admin ce ar trebuii sa faca in acea situatie, moment in care l-a lasat pe Berbecu sa joace pana ce se decide. Iar daca ar fi fost sa fiu sanctionat singurul lucru pe care il meritam in opinia mea era sa primesc un gag de 10 minute pentru ca am injurat, cu toate ca nu regret
    Last edited by mugurhaiduc; 29-03-2019 at 12:30 AM.