PDA

View Full Version : choke, loss, fps drop si latency mai mare ca de obicei



Paul
23-09-2013, 08:53 PM
astea sunt simptomele dupa instalarea anti-cheatului.
Jocul nu mai ruleaza la fel ca inainte.
Cateodata am si spike-uri de cateva ms... destul cat sa primesti un cap fara sa poti riposta.
Steam on - si ca procese adiacente, cele default - antivirus, nvidia tray, steam, drivere casti/maus.
Pana la instalarea WAC nu am avut niciun fel de pb cu functionabilitatea jocului pe sv.

daniel_San
23-09-2013, 09:25 PM
Loss si latency mare nu ai de unde sa ai de la WAC. Nu are nicio treaba cu conexiunea ta de net. E pur efect placebo stiind ca mai folosesti ceva. FPS Drop si chocke e foarte posibil sa ai. La fiecare 20-25 de minute incepe scanarea pentru cateva secunde(ms daca zici tu) a jocului/semnaturilor/fisierelor. De asemenea, mai ai drop de fps in momentul in care se deschide in background un proces si este scanat/ la pornirea cs-ului. Eventual mici spikeuri cauzate de unele schimburi de date cu webhostul.

Anticheat real-time fara momente din astea nu se poate. Ar insemna sa nu scaneze nimic, right? Sau vrei sa fie ca Steam-ul, dupa 2 luni de la folosirea codului sa te baneze si atunci doar daca ai ghinion? Daca nu erau unii sa faca injectoare capabile sa-si ascunda prezenta nu mai era nevoie de acest tip de scanner in timp real. Dar cum exista, suntem nevoiti sa-l folosim cu efectele aferente(acapararea procesorului). Si nu cred ca daca iei un cap odata la 20 de minute e asa o tragedie. Poti sa nu-l mai folosesti, intreaba-l pe xela daca te lasa fara el si eu te adaug la exceptii fara probleme.

Ca o solutie: Du-te in task manager, click dreapta pe procesul WAC-ului, seteaza prioritate undeva sub normal/low. O sa mai limiteze consumul resurselor procesorului.

P.S: In afara de secundele alea cat scaneaza, nu are ce sa deregleze WAC-ul. El sta in stare de hibernare, nu face absolut nimic daca nu vede un proces nou deschis. Si se presupune ca daca esti in CS nu prea ai cum sa deschizi procese. Drop-ul tau de FPS poate fi explicat extrem de simplu. Tuturor se intampla, insa la unii fps-ul ramane oricum destul de mare. Cand te loveste un glont, arma iti ricoseaza in sus, sare sange, sunt create niste sprite-uri, se modifica geometria, implicit se randeaza foarte multe lucruri. Toate astea consuma, e normal. Procesorul tau e nevoit in momentul ala sa translateze o gramada de mesaje venite din partea serverului(modele, geometrie, pozitie, damage etc). De asta ai drop-uri de fps in schimb de focuri.

Paul
23-09-2013, 09:55 PM
mersi de raspuns, netul era de vina pentru o parte din simptone, al 2 lea pc era cu torrentii in fapt. :D
fps drop nu suport, n-am suportat toata viata, n-am sa incep acum.
anticheatul perfect: cheating death - cu update-uri la 2 zile... doamne ce vremuri, ah da si punkbuster - nu stiu cat de bine te pricepi la partea asta de coding insa punkbusterul in opinia mea e tata lor (proiectul cheating-death fiind ucis de mult) si poate e un punct de plecare pentru un probabil si viitor wac2.
Sunt nou pe sv, ceva sprancene ridicate si nimic, nu vroiam pb, d-aia mi s-a parut interesant sa apelez la soft.
ce sa zic, e ok, ideea am avut-o si noi o data, insa codingul pe vremea aia erau configurile de cs :))
raman la parerea ca un cheater tot o comite o data si tot e prins.
Inca o data multam de atentie si felicitari pentru initiativa si realizare.

daniel_San
24-09-2013, 11:06 AM
Da, CD-ul era bun la vremea lui, insa au trecut cativa ani buni de atunci. In momentul de fata nu cred ca mai e capabil sa pacaleasca absolut niciun cod.
"ideea am avut-o si noi o data, insa codingul pe vremea aia erau configurile de cs", nu mai e de foarte mult timp asa. Exista coduri care se ascund ca drivere ale sistemului de operare, wall-uri care intercepteaza mesajele de sunet ale cs-ului si iti deseneaza pe ecran pozitia adversarului, coduri(majoritatea) care se injecteaza in cs, creeaza thread nou si isi fac de cap cu functiile cs-ului, ESP-uri care nu ies in poze, aim-uri care sunt extrem de bine gandite, coduri care "rescriu" mesajele de atac ale clientului. Tu tragi dupa ciuperci, si aim-ul trimite serverului mesaj ca ai omorat un om, chiar daca nu aveai treaba cu el. PunkBuster-ul face niste lucruri pe care le face si WAC-ul, scaneaza memoria pentru anumite semnaturi predefinite/dll-uri, calculzeaza hash-ul fisierelor. Insa, LEIS-ul de exemplu nu are cum sa-l detecteze. Din pacate, suportul pt HL/CS a fost scos de cativa ani. Asta inseamna ca de cativa ani nu a mai fost adaugat niciun cod in baza lor de date. Ideea e ca orice AC functional astazi(UAC,EAC etc) trebuie sa aiba cateva dintre facilitatile pe care le are si WAC-ul. E ca la antivirus, toata fac acelasi lucru in principiu, numele difera si eventual cat de repede se updateaza bazele de date. Ce are special WAC-ul este mai nou scanarea de openglHook care detecteaza majoritatea incercarilor de wall(chiar daca nu codul nu e continut in baza de date) si in curand engineHook. In rest, toata au aceleasi functii. Orice AC functional(nu vorbim despre antichitati) o sa-ti faca la un moment dat drop de fps pentru ca au aceleasi facilitati, acelasi consum de resurse.
Si punkbuster-ul daca era updatat, acum avea acelasi consum de resurse, codurile evolueaza, algoritmii evolueaza si metodele de detectie la fel.

BTW: CD-ul nu era un anticheat. Nu facea altceva decat sa mai pacaleasca din coduri. In sensul ca mai rescria pozitia unor jucatori, mai oprea din canalele sunetelor, mai modifica un pitch, yaw etc. Incerca mai degraba sa reduca din efectele codului decat sa il detecteze. Si iti dai seama ca de atunci lucrurile s-au schimbat mult...Sa nu mai punem la socoteala faptul ca daca joci de pe Steam si folosesti CD esti ca si banat de VAC.

Paul
25-09-2013, 07:17 PM
CD-ul il aveai stateai pe server, nu-l aveai primeai kick, nu stiu insa cat de eficient era. Oricum nu am folosit niciodata niciun fel de "ajutoare", habar n-am cu ce se mananca,cre'ca m-ar depasi simpla configurare unui client de genul. La chestia cu evoluarea lor, habar n-aveam ca au ajuns atat de departe. Am citit pe forum, nu stiu daca pe topicul asta sau pe altele, ca la un moment dat ca apare o conexiune intre WAC si webshosting. Ce rol are conexiunea asta?

Tiger
25-09-2013, 07:38 PM
Am citit pe forum, nu stiu daca pe topicul asta sau pe altele, ca la un moment dat ca apare o conexiune intre WAC si webshosting. Ce rol are conexiunea asta?

Cel mai simplu spus, rolul acestei conexiuni este de a informa actiuniile tale asupra WAC-ul sau de mentenanta WAC [ex: stare pornita (wac on) / stare oprita (wac off) / detectare cod / update stare WAC / verificare update WAC / etc.], mai multe detalii informative iti poate da doar daniel.

Paul
25-09-2013, 11:58 PM
Ok, mersi de info. Am lamurit destule. Am avut cateva erori de netframework dar dupa un restart lucrurile revin la normal.
Despre choke si loss cred ca am prins o seara mai putin stralucita in ceea ce priveste conexiunea cu serverul, nefiind singurul care s-a plans de ceva choke. Eu am presupus ca e de la WAC, azi a rulat destul de ok si n-au fost probleme cu el. In speranta ca o sa-mi intre in obisnuinta pornirea lui inaintea jocului, puteti inchide topicul.

Paul
02-10-2013, 01:36 AM
pe o harta wac on, pe urmatoarea wac off?
e posibil?
am incercat sa-l activez iarasi prin quit, shut down steam dar imi tot spune pe server ca nu am wac activ.