PDA

View Full Version : Mai batrane dar mai bune

RedMan
21-06-2012, 03:00 AM
Melodii care in trecut insemnau ceva. Unele se mai gasesc in playlist-urile cluburilor care organizeaza petreceri Karaoke iar altele nu. O parte din voi poate le stiu, o parte poate nici nu stiau ca exista iar poate o alta parte, pe langa faptul ca le stiu, le mai si asculta din cand in cand. Ordinea in care m-i le-am amintit este aceeasi cu cea in care le-am postat. Sper sa va placa:)

ASIA- da-mi noptile inapoi: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Enigma- Sadeness: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Tarkan- Kiss Kiss: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
ASIA- Garsoniera ta: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Holograf: Sa nu-mi iei dragostea: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Holograf- Fara ea: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Dj Project- Soapte: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
N&D- Vreau sa plang: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
N&D- Vino la mine: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Simplu- Oare stii: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Boney M- Daddy cool: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Hit the road Jack: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Sam Cooke- Wonderful World: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Joe Coeker- You can leave your hat on: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Ben E. King- Stand by me: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
The ARchies- Sugar sugar: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
The Police- Every breath you take: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Roxette- Listen to your heart: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Modern Talking- You`re my heart: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Modern Talking- Cheri Cheri: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Goombay Dance Band- Sound of Jamaica: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Eagle eye cherry- Save Tonight: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Sting- Desert Rose: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Haddaway- What is love: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
))): <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Rednex- Cotton eye Joe: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Santana- Maria Maria: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
C-block- So strong out: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
I like to move it move it: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Dr Alban- It`s my life: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
La bouche- Be my lover: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Mc Hammer- Can`t touch this: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Queen- I want to break free: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Europe- The final countdown: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Falco- Out of the dark: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Lara Fabian- Je t`aime: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Antiloop- In my mind: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Ameno en reversa: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Frank Sinatra- My way: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Wes- alane: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
AC/DC- Thunderstruck: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Flying Steps- We are electric: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Music Instructor- Rock your body: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Electrocore-Desert Rain: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Safri Duo- Played a life: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Scatman John- Scatman: <b>You have to register to ba able to see this link</b>
Eiffel 65- Blue: <b>You have to register to ba able to see this link</b>

Teddy
21-06-2012, 01:11 PM
Unele din ele le stiu si eu si le ascult pentru ca imi plac. E dragut sa stiu ca nu sunt singur si ca mai exista persoane care asculta muzica dasta mai veche si nu numai Guta, Parizer si alti "clasici contemporani".

RedMan
21-06-2012, 01:15 PM
Buna asta cu clasicii contemporani :))

Teddy
21-06-2012, 01:48 PM
Buna asta cu clasicii contemporani :))
Mersi:D

speedman
21-06-2012, 02:03 PM
gg redbut.
As mai adauga Talisman,Cargo si Iris

RedMan
21-06-2012, 07:57 PM
Da, adevarat. Nu mi-am amintit de ele pe moment. Era totusi trecut de ora 2 dimineata :))

CRocoDiL
21-06-2012, 10:11 PM
din tot ce ai postat aici doar cele romanesti + 10 max 15 le pot deschide(restul interzise.)..iti imeginezi ce nervi imi fac cand vreau sa ascult ceva de calitate.

RedMan
21-06-2012, 10:42 PM
pff...nu stiu ce sa zic ...

Esky
22-06-2012, 01:48 PM
mai baga queen of rain roxette

daniel_San
22-06-2012, 04:48 PM
L-am lipit. Hai sa facem o lista cat mai mare de melodii bune. Sa vedem ce colectie iese:)

Teddy
22-06-2012, 05:02 PM
Nu stiu cati ascultatori de reggae sunt pe aici dar propun ca si Bob Marley sa fie adaugat in lista.

RedMan
22-06-2012, 05:41 PM
eu am inceput cu 47 de piese care, dupa parerea mea merita sa deschida lista :)

Esky
22-06-2012, 06:07 PM
bagati Lionel Richie say you say me
Bonjovi- It's My Life,Livin' On a Prayer :D

Esky
22-06-2012, 06:13 PM
va rog sa va uitati la muzica aceasta este foarte frumaosa este combinata cu Napolitana<b>You have to register to ba able to see this link</b> Maria Nazionale
sau
Lyric Video<b>You have to register to ba able to see this link</b> asta ii mai fain

-=MaX=-
26-06-2012, 09:41 PM
Hai ca o sa mai adaug si eu cate ceva :P de-ati sti ce chefuri tragem noi pe de-astea retro... nu este chef la care sa nu se bage cate una din copilarie :)