PDA

View Full Version : [Respins] Propunere admini



Crixux
02-08-2017, 04:39 PM
Propun ca fiecare admin si viitor admin sa aiba o diploma care atesta ca sunteti capabili pentru a admina serverul (adica sa terminati scoala wargods). Tot aud ca se plange lumea ca sunt admini care nu sunt in stare sa dea un ban sau sa explice cum sa faca un player un wcd.
Avantaje: Admini mai "profesionisti", mai multa disciplina
Dezavantaje: Aglomeram scoala si, din cate am inteles, nu sunt nici multi profesori disponibili.

|~C.Gabriel~|
02-08-2017, 08:31 PM
Sunt de acord deoarece si eu am facuto si mi-a prins bine si cred ca ar trebui sa devina obligatorie pt admini care o sa aiba aces la comenzi cum ar fi slap slay ban etc :pro:

MoTaNu` RaW
02-08-2017, 08:33 PM
Initiativa este buna :pro: dar.. Cred ca era mai fain asa: Cand treci de slot, adica HELPER sa da-i un test pe server, cu un admin. Si el sa te evalueze, daca faci bine sau nu faci bine. Te pune sa schimbi mapa, te intreaba cand sa da-i slap/slay, sa vada daca stii sa si da-i. Sa vada daca stii sa faci wcd, sa vada daca stii sa verifici daca a dat sau nu a dat Scan, sa de-a vote etc. Si inainte de a lua gradul HELPER treci si pe la scoala Wargods. :D Parerea mea legata de acest subiect.

Alexalex97
03-08-2017, 08:29 AM
:pro: La ideea cu şcoala şi ca adminii noi care au acces la ban şi chestii să facă un test cu, cunoştinţele şi să dovedească că sunt in stare să poată ajuta serverul.

ISdArk
03-08-2017, 10:48 AM
:contra: asta ar insemna ca trebuie sa mergem la scoala?:)) Adminii noi ar trebui sa aiba o perioada de 2-3 zile sa demonstreze ce pot, iar abia apoi sa se decida sa mearga la scoala

AdreN
03-08-2017, 11:48 AM
Zic :pro: fiind profesor acolo =)

Crixux
03-08-2017, 08:31 PM
:contra: asta ar insemna ca trebuie sa mergem la scoala?:)) Adminii noi ar trebui sa aiba o perioada de 2-3 zile sa demonstreze ce pot, iar abia apoi sa se decida sa mearga la scoala