PDA

View Full Version : [Respins] Propunere



KingShoT
29-07-2017, 03:02 PM
Propun , sa se bage in regulament , sa nu avem voie sa punem lm pe lung ! Unii playeri se enerveaza cand un om are lm pe lung ,pentru ca este greu si nu poate ataca ,si in cele din urma trebuie slay !

~TraNda~
29-07-2017, 05:32 PM
Problema discutata de multe ori pe server. Si de aceasta data sunt :contra: . N-ai cum sa pui o astfel de regula:
1. Sunt multi incepatori si i-am pierde. Ei cred ca scotul e sa supravietuiesti, sa nu ajunga zm la tine, nu sa ii omori.
2. Atat timp cat nu este un blocaj fizic, mi se pare normal sa iti poti pune laserul cum doresti

Poti sa nu le dai slay la zm, ca pana la urma unii chiar incearca toate posibilitatile. Poti anunta frumos pe server, ca daca are lm pe lung, sa nu se planga ca nu ataca zm.

-=Christian=-
29-07-2017, 07:19 PM
Problema discutata de multe ori pe server. Si de aceasta data sunt :contra: . N-ai cum sa pui o astfel de regula:
1. Sunt multi incepatori si i-am pierde. Ei cred ca scotul e sa supravietuiesti, sa nu ajunga zm la tine, nu sa ii omori.
2. Atat timp cat nu este un blocaj fizic, mi se pare normal sa iti poti pune laserul cum doresti

Poti sa nu le dai slay la zm, ca pana la urma unii chiar incearca toate posibilitatile. Poti anunta frumos pe server, ca daca are lm pe lung, sa nu se planga ca nu ataca zm.

:contra:

wGods | Toxic
29-07-2017, 08:09 PM
E frustrant cand trebuie sa treaca timpul pentru a se termina runda pentru ca nu poti ataca,desi sunt cazuri incare se poti ataca facand acel laser pe laserul lui pana ajungi la ct. ~AngeL~ a pus foarte bine problema, ideea e sa supravietuiesti. :contra:

In schimb trebuie sa ne gandim la o varianta de a scoate acel bug laser peste laser,nu inainte de a gasi o alta posibilitate de atac.

-WickedSick-
30-07-2017, 01:20 AM
Problema discutata de multe ori pe server. Si de aceasta data sunt :contra: . N-ai cum sa pui o astfel de regula: