PDA

View Full Version : Elevul model!



WarGods | RbN
10-12-2014, 07:58 PM
Ultima perioada am vazut ca cam multi fac un topic de absente,desigur,din cauza scolii.Deci m-am gandit sa "fac" si eu un topic,in care sa va informez despre cum sa fiti un elev-model! :D

"În zilele noastre sau nowadays, cum ar spune englezul, elevul își doreşte din tot sufletul apelativul de model. Pun pariu că un procent de 0,01 din elevi se gândesc chiar acum la acest lucru și că doar 99,99% dintre ei sunt deja elevi-model. Cu precizarea că nu știu încă. Şi mai pun pariu că 99,99% dintre cei din generaţia vintage habar n-au ce înseamnă elev-model. Pentru a înțelege mai bine această noțiune, în toată complexitatea sa caleidoscopică, vom construi un textuleț în jurul a două aspecte fundamentale: ce face elevul în afara orelor de curs și ce face elevul în timpul orelor de curs și în incinta institutului din care face parte. Cu ce-şi ocupă timpul în afara orelor de curs? Teoretic, cu nimic. Practic… să vedem!


Elevul-model doarme mult. Altfel spus, își face somnul de frumusețe. Din acest motiv, el nu poate ajunge niciodată la prima oră, deseori nici la a doua. E de înțeles, somnu-i somn, dom’le!

Elevul-manechin se remarcă prin garderoba sa, prin ținuta pe care o adoptă. Am putea zice că impune un anumit respect. Nu vor lipsi așadar zecile de lanțuri de la gât, zecile de brățări de la mână și în niciun caz hainele largi. Chiar dacă ai doar 50 de kg (ud), trebuie neapărat să-ți cumperi haine mărimea XXXL. Să fie lejer, bre. Doar nu vrei să te strângă hainele de gât, nu ?!