PDA

View Full Version : Photo Shop cs6: INCEPUTURI



RaZz0R
11-11-2014, 07:02 PM
Am vazut ca e la moda sa punem creatiile in photoshop:))
Am zis sa incep si eu un astfel de topik, sunt incepator asa ca astept orice repros:D

Primele mele poze editate au fost cele de la Ziua nationala (<b>You have to register to ba able to see this link</b>(Bannere-MOTD)&p=70350#post70350).
<b>You have to register to ba able to see this link</b>
<b>You have to register to ba able to see this link</b>

Sincer am fost multumit doar pe jumatate, si am zis sa ma uit la un tutorial sa mai invat cate ceva si am mai facut inca una putin mai diferita:D

<b>You have to register to ba able to see this link</b>

WarGods | RbN
11-11-2014, 07:11 PM
Ce s-a zic,cum ti-am zis si pe chat...photoshop...nu`i de tine...cu paint le faceai foarte frumoase...asa >:P
Just Kidding :)) pentru inceput nu`i rau! :P bafta la mai multe :)

ADRI
11-11-2014, 07:46 PM
Bv inveti repede

RaZz0R
11-11-2014, 09:24 PM
Am mai incercat una:D

First:
<b>You have to register to ba able to see this link</b> ng


After:

<b>You have to register to ba able to see this link</b>

Tim3^sh0T
11-11-2014, 09:31 PM
Intra aici (<b>You have to register to ba able to see this link</b>) sper sa te ajute :)

Teddy
11-11-2014, 09:49 PM
Mie-mi plac. Eu cand am intrat prima data in Photoshop nici nu stiam de unde sa ajustez marimea viitoarei creatii, deci, pentru mine, esti un adevarat sensei.
"Gegeu" ;)

RaZz0R
11-11-2014, 10:16 PM
Ce pot spune. Ma rupe plictiseala la facultate:)))

New:
<b>You have to register to ba able to see this link</b>

RaZz0R
12-11-2014, 09:47 AM
Semnatura la comanda:D

<b>You have to register to ba able to see this link</b>

New:

<b>You have to register to ba able to see this link</b>

<b>You have to register to ba able to see this link</b>

IoNuTzZ
12-11-2014, 11:09 AM
Hai ba ma lasi ca nu esti incepator! Foarte reusite :D

RaZz0R
12-11-2014, 11:27 AM
Fac photoshop de 2 zile:D